woensdag 27 februari 2013

NOTD: Purple kisses

Hey hey!
Dit is mijn eerste Nail Of The Day en ik ben eindelijk weer begonnen met nagels lakken! Yeah!
Dit is een erg paarse nail art met heel subtiele kusjes. Benieuwd met wat ik dit gemaakt heb?
Klik dan verder



Zoals ik al zei staan er super schattige en subtiele hartjes op en de lak is erg paars-blauwachtig
GALAXY!

Ik heb dit lakje op mijn nagels. Dit is er een van Miss sporty. Door dit lakje ben ik weer begonnen met nagels lakken. Ik had een heel tijd geen nagels gelakt door dat mijn nagels hobbelig waren. En dit is de MEEST FIJNE LAK EVER! Hij lakt echt super fijn. Een HUGEE favoriet ook!

Verder heb ik al deze dingen gebruikt:de nagelstempelset van Essence met de zwarte lak. de schraper is niet zo fijn ( is scheef afgesneden -,-), in plaats daarvan heb ik een stukje hard plastic gebruikt, werkt ook gewoon prima!
Op de plaat heb ik dus dit kusje gebruikt.Sorry voor de krassen en ziet me camera hihi


Dit was dan mijn artikel!
Bedankt voor het lezen en wil je meer NOTD?
XX Lisa




1 opmerking: