woensdag 23 januari 2013

Tag: Als ik een ... was, was ik een ...


Ik zie deze tag op verschillende blogs en ik vond het wel leuk om het zelf ook eens te doen! Dus lees mee!






Als ik een maand was, dan was ik Juli.
Als ik een dag was, dan was ik Vrijdag.
Als ik een tijdstip was, dan was ik 12 uur s'middags
Als ik een planeet was, dan was ik Venus



Als ik een zeedier was, dan was ik clownvis.
Als ik een richting was, dan was ik oost. 

Als ik een meubelstuk was, dan was ik een kledingkast. 
Als ik een vloeistof was, dan was ik nagellak.



 Als ik een boom was, dan was ik een roze lenteboom 
Als ik een gereedschap was, dan was ik een spijker
Als ik een bloem was, dan was ik een vuurrode roos
Als ik een weersoort was, dan was ik een warm zonnetje



Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano. 
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een glimlach. 
Als ik een kleur was, dan was ik watermeloen rood
Als ik een emotie was, dan was ik lachwekkend




Als ik een soort fruit was, dan was ik een nectarine
Als ik een geluid was, dan was ik een op hol geslagen oerang oetang

Als ik een element was, dan was ik water
Als ik eten was, dan was ik een chocola.

Als ik een auto was, dan was ik een limo
Als ik een plek was, dan was ik een strand in Australiƫ
Als ik een stof was, dan was ik spijkerstof

Als ik een smaak was, dan was ik zoet

Als ik een voorwerp was, dan was ik een bikini
Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik de ogen
Als ik een liedje was, dan was ik a Thousand years van Christina Perri
Als ik een paar schoenen was, dan was ik zwarte pumps met goude studs op de plateau


Poeh,Dit was het weer 
Ik hoop dat je het leuk vondt!

xx Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten