woensdag 23 januari 2013

Review:Loreal Paris Eyeliner Infallible

 
Laatst had ik een eyeliner gewonnen en dat was deze.Ik ging online heel veel zoekene maar kon er bijna niks over vinden? Echt raar maar ik wou wel een review maken!
Dus ben je benieuwt?
Lees mee!


Hij is zo lang en erg romig.Ik heb hem in de kleur 306 Stay blue volgens mij
Ik vindt hem wel erg kort...
 
Dit is hem op me hand.De kleur vindt ik wel oké.hij trekt wel wat in de lijntjes
En weg is de pret. Ik ging er zachtjes overheen met mijn vinger en boem! weg...
Longlasting? nope :(
Ik heb toch maar nog een streep gezet om te testen met de spons
Vervagen... ik ben niet zo fan van deze sponsjes want ze nemen vaak veel te veel mee
Helaas,je ziet hem nauwelijks meer. Erg jammer!
Na al dit heb ik toch overwegen het op mijn oog aan te brengen. Op het oog is hij wel redelijk gepigmenteerd

Deze foto's zijn niet echt duidelijk maar vond het wel leuk voor de fun xd


Conclusie:
Op het oog erg gepigmenteerd maar sponsje is nutteloos en niet longlasting
Hij is niet bepaalt een aanrader
Volgens mij kost hij 10,90
 
Bedankt voor het lezen
xx Lisa
 





 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten