zaterdag 26 januari 2013

Tips voor als je boos of verdrietig bent

14946_595297433829092_53484024_n_large
 
Vandaag heb ik tips voor als je boos bent of verdrietig bent. De laatste tijd ben ik het best zat op de basisschool en daardoor heb ik veel tips opgespaard.
Dit is puur mijn eigen ervaring en tips, dus hij zal niet altijd bij iedereen werken en is niet professioneel
 

Fitness-girl-health-jogging-ponytail-favim.com-432779_large
 
-Ga rennen of sporten!
Rennen en sporten is echt de beste manier om alles eruit te gooien wat je tegen zit, zonder iemand te kwetsen!
Ga kei hard rennen en als je moe bent heb je niet eens meer energie om boos of verdrietig te zijn!
 
Tumblr_lxfxmckea01qa5gqyo1_500_large
-Sluit je op in je kamer!
Ik weet niet waarom maar ik vindt het wel leuk als mensen mijn troosten maar toch vraagt iedereen wat er aan de hand is en dan kan ik niks verwoorden.
 Ik moet dan eerst even afkoelen maar dat lukt me nooit met allemaal mensen om me heen.
 Ik ga dan altijd naar mijn kamer en dan iets doen wat ik leuk vindt als afleiding.
 
Tumblr_m02i2v6lox1qzctf4o1_500_large
 

-Tel tot 10
Dit helpt erg goed en wat ik fijn vindt is even weggaan van de ruzie of what ever en buiten even in je zelf tellen.
885763-7-1300572958833_large
 
-Schrijven
Dit doe ik eigenlijk vooral als ik verdrietig ben. Ik schrijf dan een zin/quote op die ik op dat moment de hele tijd in mijn hoofd heb.
 
Tumblr_lr4wygifht1qdl9dfo1_500_large
 
-Ga muziek luisteren!
Ik bedoel dan drukke muziek! Van rustige nummers wordt je alleen maar verdrietiger!
 
 
Dit waren mijn tips!
Ik hoop dat het hulpvol was. Ik ben echt zo'n iemand die niet graag mensen om zich heen heeft als die verdrietig is. Van veel mensen ga ik alleen maar harder janken.
 Sommige mensen leven van de troost en zorg als ze verdrietig zijn maar ik niet.
 
Bedankt voor het lezen!
Xx Lisa

 

1 opmerking: