woensdag 30 januari 2013

Review:Kruidvat peel off masker

Weer een review van iets wat ik laatst gewonnen heb.Dat is deze Kruidvat peel off masker!
Ik ben erg tevreden over de kruidvat maskers en ga deze met plezier voor jullie uit testen!



De meeste mensen kijken altijd wat er in zit. Ik vindt dat maar onzinnig want ik kan echt niet weten wat al dat spul is dat er staat
Het is een jelly spulletje en erg doorzichtbaar.
Laten we hem aanbrengen!
Ik doe me haar even uit mijn gezicht in een knot.
Zo! mooiste knot EVERR (uhumm)


Ik heb hem aangebracht.(Sorry,ik had een foto gemaakt van heel mijn gezicht maar was erg wazig van daar deze foto) Hij is erg makkelijk aan te brengen en er zit precies genoeg in
En wachten maar! Ik laat hem 15 minuten zitten.Erg charmante foto hierboven dat kwam doordat het masker trekt en ja ^.^. Een keertje minder serieus is ook wel leuk toch?
Het eraf trekken was er leuk en grappig om te doen.Ik ben gék op peel off maskers maar helaas doen de meeste niet veel voor je huid.
BAARDJE!! HIHI
Erg bleef toch wel wat achter. Dus helaas kun je hem niet in een keer eraf trekken
Dit is my faceee


Conclusie:
Erg leuke masker maar doet helaas niet echt iets voor je huid.Erg goedkoop.Wel leuk om een keer te proberen maar niet zo handig als je echt voeding wilt
Ik ga dit masker denk ik niet kopen want het heeft helaas niet echt effect


Dit was mijn artikel!
Bedankt voor het lezen
xxLisa








Geen opmerkingen:

Een reactie posten