woensdag 13 februari 2013

Mijn favorieten films

Dont you get it? I love you.
Hehe vakantie....
Vandaag ga ik laten zien wat mijn favorieten films zijn
Ik ben vooral zo'n iemand die helemaal verslaafd is aan films kijken
Even verveling? FILM KIJKEN! In dit artikel laat ik jullie zien wat mijn favorieten films zijn in al die honderden films. Ik hou zelf van romantische drama's soms ook thrillers of komedies
Klik verder voor mijn favorieten films.Dit is trouwens niet op volgorde
Google Image Result for http://images5.fanpop.com/image/photos/31100000/Breaking-Dawn-Part-2-Wallpaper-twilight-series-31142768-1920-1200.jpg
Twilight
Ik heb van Twilight serieus alle films gezien en ze zijn echt geweldig! Het zijn niet zo enge films maar zit toch wat spanning in verstopt.Vooral het laatsts deel vond ik echt geweldig en Renesmee (Mackenzie) vond ik echt super schattig daarin en ze is zelfs even oud als ik! Klik hier voor de trailer (dit is niet de officiele trailer)

Tumblr
Pitch Perfect
Dit is een best nieuwe film en hij is echt hilarisch! Ik lach vaak nooit om grappen maar fat amy is zo cool!
In deze film zingen ze vooral en alle meiden zijn verschillend. Ik heb over deze film niet veel te zeggen.Gewoon kijken! Klik hier voor de trailer

.
LOL
Deze film gaat over een tiener meisje die veel problemen heeft.Maar waar het vooral om draait is dat haar moeder en zij denken dat ze veel verschillen maar eigenlijk zijn ze precies het zelfde. Een film vol tienerspul en superleuk! Met Miley Cyrus in de hoofdrol. Klik hier voor de trailer

Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.tvkrant.nl/typo3temp/pics/3b87fa8c35.jpg
Achtste groepers huilen niet
Dit is meer een film voor als je jonger bent.Dan is het denk ik interessanter maar als je ouder ben kun je het heus wel ook kijken! Het gaat over Akkie die leukemie(acute kanker) krijgt en ze wilt heel graag meedoen aan het slottoernooi van voetbal maar dat kan dus niet meer... Meer zeg ik niet.Ik zou het gewoon even kijken. Het is een redelijk zielige film dus je moet er wel tegen kunnen! Klik hier voor de trailer

lupitavalentine (:
The hunger games
Een film vol spanning en moed! Het lijkt net alsof je er zelfs in leeft! Deze film heeft ook een award gewonnen. Kan niet wachten op het tweede deel Klik hier voor de trailer

Snow white&the huntsman
Bij sneeuwwitje denk je aan prinses met puur zwart haar, huppelend door het bos en wakker gekust door je droom prins. Nee. Dit is net als The hunger games een film van leven of dood. De koningin is hier 10x kwaadaardiger dan in het orginele verhaal! Klik hier voor de trailer

Body Language 
Uit 5 verschillende crew's gaan deze mensen naar een wedstrijd in New york. Ze gaan gewoon zomaar zonder plan en geld. En ze zijn niet met hun eigen crew maar ze zetten toch door en proberen hard te trainen en fatsoenlijk met elkaar om te gaan.Een super leuke dansfilm en hij is in het Nederlands! Klik hier voor de trailer

Tumblr
Soul surfer
Weer zo'n scary film. Een meisje die gek op surfen is wordt op een dag gebeten door een haai. Ze blijft in leven maar haar arm zou nooit meer terug groeien. Ze is daar heel verdrietig door want dan kan ze ook niet surfen en ze is gek op surfen van klein af aan. Klik hier voor de trailer (sorry deze heeft geen ondertiteling)

Tumblr
Titanic
En laten we afsluiten met een klassieker! Deze film zult iedereen wel kennen. Titanic is gewoon heel ontroerend en blijft jaren lang van veel mensen een favorieten film. Hij duurt wel erg lang (ong. 3 uur)
Klik hier voor de trailer

Dit was het weer.
Ik hoop dat het leuk was en het niet verveelde
Dit zijn dus wel echt mijn favorieten uit al die honderden films die ik heb gekeken
Ik hoop dat je nu veel leuke film ideetjes hebt 
XX Lisa

1 opmerking: