zaterdag 16 maart 2013

Unboxing:Phonegeek+review

Open voor de review en foto's








Dit zijn dus de dingen! Ik ben er erg blij mee

Ik ben nooit bij starbucks geweest maar dit vond ik wel erg leuk Ik vind vooral de logo super cutee
Hier heb ik hem er even ingestopt. Erg leuk maar misschien geef ik hem wel weg omdat hij bij mijn ipod bij de onderkant erin moet.
Dan het hoesje zelf. Check hoe cute is dit? Rilakumma staat erop en de chocolade maakt het helemaal af!
Ik vond het hoesje trouwens best apart ruiken. Hij ruikt naar puur chocolade! haha weird i know
Hier een paar details. Je ziet dus echt de beertjes in de chocolade gedrukt.
Ik heb hem om mijn ipod gedaan.Ik dacht dat hij wel zou passen als ik er een hoesje onder doe dat kan helaas niet(ik had dat van iemand gehoort).
 Ik heb een paar shots gemaakt en misschien geef ik hem in de toekomst wel weg omdat hij toch wat groot is.



Dan nu over de site.Ik vind het zelf een superleuke betrouwbare site.Waar je echt superleuke schattige hoesjes.Ze verkopen veel hoesjes met kawaii of 3d. Ook verkopen ze bling-bling hoesjes.Als je wil kun je een kijkje nemen voor de bling bling hoesjes(KLIK).

Zo zien ze er trouwens uit.





Enige wat ik een nadeel vind aan de site phonegeek(als ik eerlijk mag zijn). Is dat ze hoesjes verkopen voor de meest dure mobiels die een tienermeisje niet zo snel heeft. Als ze meer verschillende telefoonsoorten erbij voegen. Is het echt DE ideale site!

Verder is het echt een leuke webshop.Neem zeker een kijkje en het is echt de moeite waard! (KLIK)
Trouwens de prijzen van de dingen die ik heb opgestuurd gekregen zijn: Rilakumma Chocolade hoesje- 16,95 en starbucks stofkapje-5,95

Bedankt voor het lezen 
XX Lisa

1 opmerking: