zondag 31 maart 2013

Obsessie's #1



OMG, sorry,sorry,sorry. Dat ik zolang geen blogpost heb geplaatst.Ik was erg inspiratieloos en had gewoon geen zin.Maar in dit artikel ga ik iets heel leuks laten zien.
Ik ga zo juist mijn obsessie's laten zien.
Obsessie's? zul je denken.
 Ja! Ik surfte op weheartit en ik bedacht me  ineens om hier een blogpost over te maken.
Let's begin!



B62pgr-l-300x300_large
Dit shirt heb je vast wel een keer gezien.Het JACKDANIELS WISKEY SHIRT! OMG dit is zoo leuk en speciaal shirt.I want that! Het is wel erg bloot maar wat maakt het uit?In de zomer zweet je je toch kapot.

Vintage-galaxy-stars-love-pretty-favim.com-568708_large564932_331386333600517_199098733495945_820702_941509290_n_large 
GALAXY!! Ik vind het zo geweldig.Veel mensen vinden bloemetje patroon mooi maar dat vind ik maar saai. Dit is gewoon net 3d ofzo LOVE IT!

Img_3jhjhj792_large
Dit zie je al in vanalles verwerkt en ik blijf het maar leuk vinden! Aztec is echt super creatief en best wel hipster.Ik hou vooral van aztec met pasteltinten en heeel klein

Tumblr_m15e53mizk1rolhnho1_500_large
Deze uitspraak is aan de ene kant best zielig,maar aan de andere kant echt WAUW. De meningen verschillen erg maar ik vind het gewoon AWESOMEE

Tumblr_lvym7erwvy1r6kb58o1_500_large
Dit ken ik pas sinds kort en ik vind het zo veel ontroerend betekenen.Zoals je aan de lus kan zien is het oneindig en dat betekend het ook.Ik wil je dit als trouwketting ooit haha

Tumblr_ll716prkt71qfcpkho1_500_large
Dit is echt heel oud maar ze zijn in alle soorten en maten.Echt amazing gewoon

THE VAMPIRE DIARIES! Ik heb in een kerstvakantie  serieus 4 seizoenen afgekeken!Zoo verslavend
Ik hou super erg van thiller,romantiek en spanning en dat is deze serie!

Tumblr_mk6etfb8uh1rv8zwoo1_500_large
OMG dit wil ik gewoon echt supergraag dragen.Ik ga als het warmer is zoiets samenstellen!!!!

Tumblr_ly49fnfcfe1r7veyco1_500_large
Je snapt het wel.Ik ben op dit moment flink bezig met het sparen van makeup
M_3425209_xcrhekt7ws3z.jpg.640_large
Films kijken heb ik altijd al leuk gevonden.Het is gewoon een hobby van mij ofzo
Tumblr_llc3kcu7zm1qdfl0ro1_500_large
I don't know why maar de laatste doe ik echt supervaak eyeliner op.Vooral winged eyeliner dus

Youtube is wel mijn grootste love.Niet alleen op dit moment maar FOREVER! Ik zit echt de halve dag op youtube

Tumblr_lw9ez6rjbf1r6wq08o1_500_large
Laten we maar afsluiten,anders krijg ik spierpijn van het typen en jullie rugpijn van het lezen.
Als laatste natuurlijk  we heart it! Ik zit het bijna elke dag wel op en door we heart it maak ik dit artikel dus!


Bedankt voor het lezen!
XX LIsa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten