vrijdag 19 april 2013

Shoplog:Budget,Etos en Catrice


Yeaaah eerste shoplog in een artikel! Ik heb laatst geshopt en niet echt veel maar ik vond het wel een artikel verdienen.
 Ik heb lang niet gepost maar daar ga ik ook geen smoes voor bedenken.Het is gewoon dat ik geen zin had in even bloggen. 
Maar laten we maar overgaan naar de shoplog!



Als eerste heb ik dus wat bij de budget gekocht. Dit is zo gave leuke winkel. Ze verkopen er van alles en dan nog veel goedkoper. 
Zoals:revlon,mny,calvin klein, w7, paris memories,loreal etc. maar ook geurkaarsen dus ALLESS


Daar heb ik 2 oogrollers gekocht. Links: concealer met citrus Rechts: Oogroller met caffeine
Ik ben de concealer op zich wel oké maar de oogroller met caffeine vind ik wel helemaal geweldig.
Het werkt echt!

Dit zijn ze even naast elkaar. De concealer is wel medium maar eigenlijk nog steeds te licht

Dan heb ik 2 make up dingetjes gekocht. Nepwimpers eigenlijk vooral om de lijm omdat je daarmee je ooglid groter kan maken. En daarnaast zie je een calvin klein cream oogschaduw.
 Ik geef meteen een mini review^.^

Dit is hem dus. Erg mooie verpakking alleen plastic dus voelt goedkoop aan.

Close up van de kleur

Dit is hem op mijn vinger.
En dit is de swatch.Hij valt me best tegen.
De pigment is redelijk dus ja kan er eigenlijk wel mee door


Verder met de shoplog. Ik heb een nagellak remover gekocht.Ik zat 6 maanden zonder nagellak remover en deze werkt gewoon prima. 

Dan 2 make up producten. Links zie je een primer van de etos-dat maakt de huid gladder.
 Rechts zie je een waterproof topcaot en het is gewoon handig als je gaat zwemmen je mascara niet uitloopt.

De primer heeft een erg handig pompje.Meestal vind ik dat niet fijn maar hier vind ik het ideaal!

De borstel van de topcaot is niet zo speciaal.Werkt gewoon prima


Dit was mijn shoplog! Wil je meer shoplogs in artikel vorm?
Laat het me weten ^.^


Bedankt voor het lezen
xx Lisa

3 opmerkingen: