maandag 29 april 2013

Review Vankaarstotservet


Ik heb weer met een paar bedrijven mogen samenwerken! Yeahhh
Trouwens ik zet alleen samenwerk videos op mijn blog.(staat aan het einde van het artikel)
Zoals je al aan de titel kunt lezen ga ik dus in dit artikel een review schrijven voor vankaarstotservet.
Ik heb in totaal 3 kaarsen binnen gekregen en die ga ik voor jullie reviewen
Benieuwd?
Lees mee!




Dit is de eerste en ook de grootste pot. Het is in de geur cinnamon&sugar. Dus kaneel met suiker.
Klinkt niet zo lekker maar dat is hij echt wel.
Eigenlijk had ik baked cookies besteld maar die waren er helaas niet meer.
Het kaarsvet smelt erg snel daardoor brand hij minder lang wel jammer.De geur is niet overheersend maar gewoon subtiel.
Deze kost op de webshop 3,59. Wil je hem ook? Klik dan hier

Dan heb ik er nog 2. Dit zijn van die kleine schattige kaarsjes die je in zo'n glaasje kan doen.
Voor deze 2 heb ik gekozen om ze niet te branden maar van buiten te ruiken.
Ze kosten allebei 1,59 op de webshop.


Als eerste heb ik hier winterdream. Deze ruikt echt naar haardvuur! Superwarm net een kerstavond.
Dat is echt heel fijn voor mij omdat ik geen kerst vier is het met deze kaars tot een beetje kerst.
Als je deze wil. Klik dan hier


Als laatste heb ik dus deze kaars. Lekker fris echt ideaal voor iedereen. Zeker aan te raden!
Meer heb ik er niet over te zeggen haha
Wil je deze ook? Klik dan hier


Conclusie: De kaarsen van vanKaarstotservet zijn erg fijn en lekker voordelig.
Neem zeker een kijkje!


Na de kaarsen gaan we het eens hebben over de site. Ik vind zelf eerlijk gezegd de lay out niet zo mooi maar wel praktisch. Ze verkopen niet alleen kaarsen/geurkaarsen maar ook huis/tuin decoraties.
Misschien een tip voor de zomer?


Tot slot sluiten we af met de unboxing hihi


Hoop dat jullie het leuk vonden!
Bedankt voor het lezen!
XX Lisa

1 opmerking:

  1. Wat een leuk artikel!Hoe heb je ervoor gezorgd dat je samenwerkt?En heb je nog wat tips voor mij als beginnende blogger? Je filmpjes zijn heel leuk ;)
    www.infinityrandom.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen